【太太有喜四個多月】林子善為造人 已戒煙9個月

    林子善(Jazz Lam),前電影演員,現為香港無綫電視藝員。

    林子善於去年4月和當時拍拖5年的圈外女友董佩欣(Kary)補辦婚禮,在酒店擺酒,出名在圈中人緣好的子善由本來筵開50圍加至63圍。不過婚禮結束後,有人向傳媒爆料,指其實當時子善在Facebook曾指責過朋友只畀$300人情,引發輿論。事後子善向傳媒坦言自己跟朋友沒有因為此事反面,強調自己只是講笑。

    日前子善宣布太太有喜四個多月,下午他出席新劇宣傳時笑到合不攏嘴,又透露太太佗B情況:「佢好容易作嘔,試過有日放工返嚟話我聽,有同事隻腳好臭,因為佢嘅工作要換制服,可能人哋只係有少少味佢已經頂唔住。我冇見證過我媽媽大肚,因為我未出世,而我阿嫂生嘅時候我都感覺唔深,今次終於明白母愛嘅偉大。」

    他透露太太腹中塊肉是BB女:「太太好開心,我就覺得仔女都冇咩問題。(諗住再生?)暫時唔會諗住,照顧小朋友要好有擔帶,遲啲再諗啦。」他又指為配合造人,自己早於太太懷孕前已戒煙9個月,而太太預產期為12月,子善笑言是最好的聖誕禮物。」真係好爸爸!

    SHARE