【馬明詩詠齊放大假】翠如:差一個約會

    日前,鄭裕玲(Do姐)、陸永及C君主持的《Do姐有問題》第三輯請來馬國明、唐詩詠、黃翠如及黃智雯擔任嘉賓。問到為何未能跟詩詠成為情侶?馬明表示不知道。

    C君表示今輯他與陸永新創了「Do姐常識問答比賽」環節,笑言「Do姐係勁到可以當做一個比賽。」陸永表明喺搞個人崇拜,Do姐反擊:「佢哋諗問題都辛苦,估唔到佢哋記得我以前同佢哋講的拍戲趣事。」

    講到馬明今日頻頻與唐詩詠情侶檔亮相,馬明笑言當晚拍檔其實是黃智雯,原本都對玩遊戲冇咩信心,但見到對手喺翠如就放心了,因為翠如夠傻。問到馬明與詩詠之間成為情侶尚欠甚麼?他表示不知道。詩詠笑言:「我知道(與馬明)差甚麼,就是差點錢,我們可以情侶檔宣傳家庭用品、情侶用品都可以,歡迎大家請我們登台。」翠如爆料指詩穎同馬明都就計畫放假去旅行,建議二人同行咁話。問到二人是否有機會同行?詩詠笑說:「可以搞一個《鐵馬去旅行》!(大家都一對對,你哋湊一對同房?)馬明有很多錢,可以負擔兩間房!」翠如笑指二人的確好襯,又說:「我知道是差甚麼,差一個約會,一陣收工我會約他們食飯。」翠如認真識做!

    SHARE