【媽媽典範】徐若瑄酒後吐真言 對繼女「亂講嘢」

    台灣女星徐若瑄(Vivian)與新加坡富商李雲峰結婚後,為老公誕下一子Dalton外,對老公兩名女兒更喺視為己出,人稱「媽媽的典範」。之前雖然被罵只曬兒子相片不曬女兒相片,最後只是誤會一場,事情已皆因要得到女兒同意才會發出相片作結。認真愛惜兩個繼女!

    但今次佢就自爆自己之前飲醉酒,對住兩個女「亂講野」。

    Vivian曬出兩個繼女嘅合照,兩個女兒都十分省鏡。網民都大贊索爆!

    而Vivian就發文指有晚自己飲醉,眼濕濕同兩個女講話要將自己套婚紗留俾佢哋著。搞到兩個女第二日都笑佢亂講野。Vivian仲話明明兩個女都仲細,但自己已經開始唔捨得。「想起有一晩我語重心長的跟兩個寶貝女兒說我的婚紗會留給妳們穿⋯然後默默的眼框像被Wasabi嗆的⋯ 隔天女兒笑著說: V媽,妳昨晚喝醉了。(一個15、一個18,明明還早,我係咧~太早捨不得🤣🤣🤣) #V媽清醒後好害羞 #My pretty girls #V哥的脆弱怎能被看見」

    呢個媽媽認真可愛!

    SHARE