【中途一度昏迷險中風 】黃澤鋒太太52歲高齡誕女:母女入ICU,生死一瞬間

    藝人黃澤鋒太太、52歲陳麗麗於年初宣布成功造人,一轉眼B女已經出世喇!

    黃澤鋒於社交網報喜,晒出愛女腳仔相,宣布:「歡迎妳的來臨!#幸福並不是必然的 #生死一瞬間 感恩我們可以…」最後更Hasgtag「#和你一起繼續走」,令人非常感動。

     

    高齡產婦生B時風險會特別高,之前黃澤鋒講過太太會選擇剖腹降低危險,據知喺生產過程出現嚴重問題,陳麗麗血壓不斷飆升險些中風,去到爆發妊娠毒血的臨界點,期間陳麗麗一度昏迷,幸好最後母女平安,二人其後轉到接受治療及觀察ICU,休息數日後出院,一家三口已回家。

    黃澤鋒接受《蘋果日報》訪問「小黃妃上周一已出世,媽咪去到周六先出院,托賴有驚無險,兩個都平安,我最安慰。初初我陪太太入產房,想睇住小朋友出世,好開心,但太太最初半身麻醉,但腳腫藥到唔到,變咗要全身麻醉,醫生突然請我出手術室,我當時好驚,心離一離,好忐忑,唔知點講同點做,嗰半小時係我人生唔知點做,又唔可以燥,唔可以發脾氣,要冷靜,始終醫生最專業,我只有喺度等,等等等,嗰半個鐘頭好難過。」

    半小時捱過,黃澤鋒續說:「之後姑娘請我入去,佢話小朋友出咗世,你入去剪臍帶,我即刻衝入去,姑娘叫我唔好望左面,因為急救緊太太,右面係小朋友,醫生話囡囡唔係好喊,我就鬧囡囡『喂,你做咩?』結果佢就喊,佢一喊就冇咩事。我咪回頭睇太太,佢正縫針,醫生話十分鐘就得,會同我搞掂太太,醫生之後解釋太太生時血壓唔降,有機會中風,做手術升得好緊要,臨界點去到妊娠毒血爆發,產婦有機會中風,唯一可以救係小朋友出世,媽咪就冇事,好好彩。我見太太唔醒,我搖醒佢,周一剖腹,周六先出院,母女產後都入咗ICU,要抖夠。」母女經過醫護人員悉心照料,身體都回復健康,昨日平安出院,一家三口回家,黃澤鋒才安心貼相報喜。

    這次入院發生突發意外,母女產後入住ICU,費用超出黃澤鋒預算,他說:「最緊要佢哋冇事,錢使咗可以搵得番。」

    問到囡囡情況?黃澤鋒說:「小朋友出世有6磅重,似我好多頭髮好可愛。」由一家三口相中可看到「小黃妃」的確眼仔碌碌,對鏡頭敏感度強,媽咪陳麗麗也顯得精神。黃澤鋒表示感謝太太「搵命博」為他生女,承諾要痛錫妻女:「太太搵咗表妹嚟陪月,我叫佢好好休息。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE