【與太太Lorraine結婚五年】古巨基:我真係恭喜佢

    古巨基跟得力助手Lorraine相愛多年,兩人馬拉松式戀愛超過20年,結婚前已經是大家眼中甜蜜的一對。

    經歷愛情長跑,2014年基仔在微博宣佈與Lorraine已在7月12日於美國拉斯維加斯註冊結婚,並說:「從94年我第一張唱片開始,在我工作上妳一直緊守在照顧我的崗位。然而此後,妳的未來,就讓我來好好的照顧。」認真冧到爆!

    基仔拖著Lorranine的手,兩人一直向前看向前走,這張婚照顯然表達以後下半生的路會一齊并肩作戰,甘苦與共。

    前日是古巨基與太太Lorraine結婚五周年,可是基仔當日要出席牙膏品牌的宣傳活動,他即笑說:「今日結婚五周年,揀呢日做活動,真係啱晒,係一個好日子,哈哈!」

    問他會否製造驚喜送給古太?基仔原本計劃跟太太簡單過,連禮物也沒有準備,但昨日有朋友提議一起到他家中慶祝,故他的結婚周年紀念有一班朋友食飯同慶祝。

    基仔稱這五年時間過得好快,說:「眨吓眼加埋拍拖嘅日子都真係老夫老妻喇,所以冇乜話要搞啲乜嘢surprise,其實簡簡單單,好似我首歌《亂世情侶》咁,兩個人好好咁過每日已經係好好㗎喇!」

    問他有沒有說話要跟古太講,他笑說:「我真係恭喜佢!」

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE