【Sammi開騷】玩自拍遭網民熱議

    鄭秀文(Sammi)演唱會黎到第三場,老公許志安繼續做跟得老公,晚晚捧場!呢日Sammi就係後台化妝期間玩自拍,仲將相片放係Instagram開心share,寫到:「第三場了,儘(盡)全力,金毛強重現江湖。🤘🏼😁😁」

    而其中一張自拍照,就引起佐網民熱議。只見鄭秀文身後不遠處,許志安正坐在凳子上等候。有網民留言指許志安晚晚到場是為了博見報,話即使Sammi原諒他,真正愛Sammi的粉絲也不會原諒他,又說如許志安上台一定會噓聲四起。

     

    不過,亦有唔少粉絲留言幫許志安,認為Sammi已原諒了安仔,其他人就不應再加意見。有歌迷指︰「老公到場支持老婆是正常不過的事,不到場支持又可以說他無情,你不原諒許志安唔緊要,老婆原諒佢對佢嚟講就足夠。」亦有網民和議:「既然我們愛的人(Mi)都選擇原諒,我們應該支持Sammi,同埋我相信Sammi都想我們原諒安仔,畀次機會佢🙏🙏。只希望安仔日後好好愛Sammi,唔好再令佢傷心。同時也祝福許氏伉儷一直相愛💕💕。」

    唔知大家又贊同邊一方呢?

     

    SHARE