【龔水戀】 爆劉思希做紅娘!呂慧儀避嫌cut走張景淳

    無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》嘅演員一向都當大家喺一家人,日前劉思希(Lisa)以8A完成行政人員工商管理碩士(EMBA)課程,畢業典禮就獲同劇演員包括呂慧儀、張景淳同湯盈盈等到場祝福。

    呂慧儀今日就上載佐合照到社交網站,大爆Lisa想做紅娘!佢話:「恭喜洋洋EMBA畢業,謝謝你邀請我來你的畢業禮,還千叮萬囑我要到因為你要介紹你的男同學給我認識。😂」

     

    Lisa個課程係由香港科技大學和美國西北大學凱洛格商學院合辧,所以個畢業典禮都喺科大舉行。而呂慧儀作為科大畢業生,重返母校令佢感觸良多,仲話今次來去匆匆,下次想約埋Lisa一齊返母校行吓,再一齊着番畢業袍影相添!

    不過網友嘅重點就落喺啲相度喇,留言問點解明明「龔燁」張景淳都有去,但就冇一張相有佢咁話。唔通喺因為日前有傳佢哋戲假情真,所以要cut走張景淳避嫌?

     

    SHARE