【心態太興奮】袁偉豪:隨時有喜事?

    藝人袁偉豪早前出席兒童時裝騷,講到今日圈內外的好友都生佐小朋友,被問到可會心思思?佢就話:「鍾意抱佢哋,抱住先啦! 慢慢嚟,我怕我突然之間心態太過興奮,你哋就會聽到有喜事。」

    咁就好喇,唔少人都等緊佢喜訊㗎嘛。佢就話:「小朋友嘅嘢要計劃,結婚就可以好隨性,但小朋友唔係一朝一夕,要好好計劃將來。造人係要謹慎啲好。」被問到伯母咪好開心,佢就話都知阿媽等緊嘅,成日都話想『飲茶』,仲話飲茶咪同佢出去飲囉。認真鬼馬!

    提到佢都喺時候結婚,袁偉豪坦言:「我都覺得係到呢個階段嘅,但都要準備,要同自己同雙方家長交代,都有傾偈嘅,會打探佢鍾意去邊度玩。被問到會秘密行事還是鋪張大搞?佢就話暫時未答到,不過呢啲喺開心事,有能力就會鋪張,但時間唔許可,就會揀舒舒服服簡單啲,返嚟再請大家食飯。所以戴結婚戒指同求婚嗰一下都好睇嗰一刻嘅心情, 突然之間心血來潮好想做呢一步,就會去做。被問到是否已經求婚,佢就話未喔!認真神秘!

    希望袁偉豪都快啲有喜訊傳出喇,大家都好期待!

     

     

    SHARE