【陳煒被指係小三?】新歡陳醫生護花:放心有我喺度!

    現年45歲的陳煒,自離婚後一直單身多年,緋聞欠奉,直至去年邂逅約40歲的醫生陳國強(Dr.Aldous Chan),由於雙方均失婚,很快就由朋友發展成情侶,早前陳煒被發現陪男友出埠工作,令戀情曝光,及後她大方承認剛開始拍拖,希望大眾給予空間。

    不過公開戀情僅兩天,竟有人爆料指陳國強其實未離婚,還有兩名女兒,直斥陳煒是「小三」!而陳醫生收到記者提問時即為女友發聲,直言與前妻一年前離婚,並已辦妥手續,與陳煒開始拍拖時已回復單身:「陳煒都係聰明女,一定搞清關係先開始。」而自己只是因共同撫養兩名女兒,故和前妻仍有見面。

    問到有否擔心負面報道令陳煒不開心?他又Man爆說:「唔會,因為有我喺度!」真係護花心切〜而陳煒得知男友公開發表愛的宣言,當然心花怒放,甜到漏說:「陳醫生都回應咗,我都冇嘢補充!」兩人真係甜蜜〜

    (on.cc)

    SHARE