【被指暗諷朱晨麗】龔嘉欣突發文:怕辛苦就唔好做演員

    TVB劇集《大醬園》拍得如火如荼,但這劇可謂「傷」得人多,朱晨麗甩手骹及中暑,龔嘉欣則因趕戲欠缺休息導致耳水不平衡入院。

    龔嘉欣上月因日夜趕拍大台新劇《大醬園》欠缺休息,結果耳水不平衡要入院,但為免影響劇集進度,龔嘉欣一出院便繼續開工。

    近日嘉欣在facebook留言,引起網民熱議:「個個都辛苦,唔好同我邊個唔舒服,邊個踩得好甘,叫我幫幫手,我已經幫咗好多次,捱義氣咗幾次,咁我唔舒服,唔夠休息都一樣咁返工,我呢十幾年都係咁捱,怕辛苦就唔好做演員。」自裏行間似乎暗示有同劇演員經常請病假而要她捱義氣連續開工。

    不久,嘉欣刪走該帖子。有報道陸續指嘉欣是暗諷朱晨麗,同時又指嘉欣經常扮大牌,經常向劇組要求改通告,先跳拍她的戲分遷就自己,因而連累其他演員沒時間休息。

    之後又有傳媒指享有特權的是朱晨麗,經常要其他演員遷就她的開工時間;更試過要拍大場口時,朱晨麗突然致電告知PA她病倒不能開工,連累全劇人即時調動通告,而且朱晨麗是在開工前半小時才通知,令不少演員感不滿。

    對於被指耍大牌,及她於該發文所指是否指朱晨麗?龔嘉欣接受傳媒訪問時回應:「唔想事件發酵落去,呢10幾年係自己捱出嚟,工作態度從來無變,認識我嘅人都知我係一個點樣嘅人,總之清者自清。」

    劇中跟嘉欣有不少對手戲的龔慈恩,亦力撐龔嘉欣,指她絕對無扮大牌連累自己及其他演員,龔慈恩說:「完全冇啲咁嘅事,拍呢部劇大家都好攰好辛苦,大家都互相照顧,最辛苦係每一場戲都咁多人。」

    龔慈恩(最右)

    問是否朱晨麗經常要改他人通告來遷就自己?龔慈恩便回答並無一個演員有問題:「後生一輩都識得尊重前輩,好似上車落車都幫我攞嘢,我覺得好窩心。」

    朱晨麗今日回覆傳媒,談到疑被龔嘉欣暗,她說:「來說是非者,必是是非人。我哋拍呢套劇嘅人個個都好辛苦,個個都有唔舒服嘅時候,不過大家都好體諒,合作得好開心,所以我唔知佢講緊邊個。」

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE