【忙住拍劇未有計劃生B】李彩華:覺得自己未Ready

    藝人李彩華和李國祥等,下午去咗天后出席舞台劇《恆河經變》記者會,一眾演員以劇中造型登場,場面好熱鬧。李彩華被問到完成舞台劇演出後,有無計劃休息準備造人?佢表示:「未得住,因為仲有套劇開咗工又停咗,10月左右會復拍。(開始調養身體?)我不嬲飲開中藥,而且身體幾好,不過依家又好似覺得自己未Ready咁。」

    她以基督教徒身份接演這齣佛教劇,坦言內心經過掙扎:「搵牧師同鄭明明傾過偈,我本身亦有祈禱,覺得好鍾意個角色,大家都讚成我演,今次係不同宗教嘅好開始。(點解會搵你?)我唔識佢哋,只係收到電郵,可能我內地有市場(到時會有內地直播)、戲好、Keep得好啦。」

    該劇9月將於香港演出五場,李彩華喺劇中一人分飾人和鹿兩角,鹿嘅角色衣著會很貼身,好彩老公無反對衣著,只要無吻戲就可以。佢話婚後所接的劇集,全都沒有感情線,覺得好神奇:「可能佢(老公)做咗嘢?哈哈!」

     

    (綜合報導)

    SHARE