【周星馳秘婚?】莫文蔚:唔出奇,一把年紀應該結

    歌手莫文蔚(Karen)出席金鐘慈善活動展覽擔任嘉賓,佢就話自己現正忙於籌備母親的80大壽,母親朋友預邀請二三千人,笑言仲場面仲盛大過自己嘅婚禮同演唱會,母親都非常緊張,已經俾佢賓客名單作安排。

    被問到壽宴是否送給母親的禮物?佢就話:「佢乜都唔要,佢只係想我多啲返英國陪老公。」佢話自己忙於巡演很少時間陪老公,更試過一個月沒有見面,所以年底完成各地及香港站巡演後,便會專心留英國陪老公。「其實7月初老公生日有回英國和他慶生,並特別買了老公喜愛的卡通人物Tee和物品做禮物。」

    Karen稱老公會來港出席壽宴,完成母親的壽宴後,就會到倫敦繼續巡演,到時老公一家人都會一齊去。講到Karen老公以為娶了她可以成日見,但卻事與願違一樣少見?她笑言:「係呀,點知都係難見,但佢好有耐性,證明我嫁得好。」

    提到傳聞周星馳已結婚?佢就笑言:「唔知,但有聽呢個報導,唔知佢呀,佢咁神秘,你問番佢。(你同佢有冇聯絡?)最近一次已經係佢上部戲,我同秋官(鄭少秋)合唱首歌而見面。」被問到傳言嘅可信性?她話:「可信性就應該好低,但係亦唔奇,佢都一把年紀都應該結,真嘅話就恭喜佢。」

    SHARE