【愛犬成狂】羅仲謙爆楊怡好鍾意聞腳!呼籲領養代替購買

    藝人羅仲謙喺星皓電影《小Q》入面扮演對相當愛護犬隻嘅導盲犬訓練員,原來私底下佢亦都係個「愛犬之人」〜佢4歲就開始養狗,婚後同楊怡暫未有B,但其實早已躍升為做三隻狗狗嘅「父母」㗎啦!佢話:「自己『仔女』梗係錫啦!我本身有隻混種大狗,而阿怡就養咗兩隻小貴婦狗,點知狗仔每次見到大狗都會好惡咁叫,所以直至依家,佢哋幾兄弟都只可以隔住窗見面咋!」

    並自爆因老婆關係,他同狗狗亦愈嚟愈親密,接受到同佢哋一齊瞓、錫錫咁,仲踢爆老婆有個特殊癖好,就係索狗仔腳喇!佢話搞到自己間中都會聞吓佢哋嘅體味:「覺得好得意!」除此之外,佢話老婆從來都唔會入場欣賞以犬隻為題材嘅電影:「睇完個心會好唔舒服,不過今次因為我有份參演,所以佢破例一次。」兩公婆仲係好SWEET〜

    談到新片,阿謙坦言接拍嘅時候冇諗咁多,但愈拍就愈了解得多,依家除咗想票房有佳績外,更希望喚醒社會責任,令大家明白導盲犬對視障人士嘅重要性,認為一般人可能對佢哋產生抗拒,搭車拒載、食肆其他食客會嫌佢哋有體味等等,幸得有正義之士為佢哋發聲。仲揚言會慎重考慮成為導盲犬寄養家庭,真係愛心爆棚!❤

    最後,阿謙仲分享咗以往家中「寶貝」嘅故事,呼籲大家要領養代替購買呀!

     

    (on.cc)

    SHARE