【唔敢接9月紅館空檔?】樂隊Kolor開騷全場HIGH爆 爆15周年有嘢搞

    樂隊Kolor喺旺角麥花臣場館開騷,獲樂隊Dear Jane嘅Tim、Howie,野佬嘅小胡等人到場支持。

    一開始由師弟樂隊Revery暖場,之後他們以《天地會》掀開序幕,全場即high爆企起身!主音Sammy跟大家打招呼表示:「上次又係喺呢個台同大家講bye bye,sorry隔咗3年咁耐再開騷,下次唔會咁耐㗎啦!」全場即歡呼。

    他們又講到今晚會唱番十幾年前的歌:「諗起之前一直返正職一直做音樂,雖然依家都係,但好開心可以繼續做到自己鍾意嘅嘢。」期間他們又宣布明年會再開騷,全場即拍手歡呼!嚟到encore環節,最後他們以《留言短訊》結束演唱會。

    騷前受訪時,主音Sammy表示今次時間安排得好好:「上星期練好晒歌,所以今個星期可以專心休息。」但他們又笑言其實好忙:「因為要專心分飛,最難搞,好似擺酒咁,呢個唔可以同嗰個坐,但終於搞掂晒啦。」

    講到他們一身的民族造型,他們表示個唱會由原始唱到都市,再去番原始,又講到3年無開騷:「呢幾日好多感覺浮返出嚟,諗下點回饋fans,不過今日就無嘉賓,我哋會由頭唱落尾。」

    Kolor又預告會再開騷,問到可會接9月紅館空檔?他們笑言:「唔會啦,未得,唔夠時間,太快,驚練唔切,其實下年係我哋15周年,有啲嘢傾緊,好大機會成事,但唔可以講邊度住,費事講咗又唔係。」不過都令一班粉絲熱烈期待呀!

     

    (on.cc)

    SHARE