【一聽到安仔個名就…】安心偷食後Sammi首受訪

    Sammi鄭秀文13場演唱會全部結束,每場都有一大班朋友捧場,見證了鄭秀文的好人緣,許多好友還紛紛當助唱嘉賓為Sammi添人氣,到場的粉絲直呼票買得值,真就是一場場聽覺、視覺盛宴。

    講到今次演唱會突然多了很多處紋身,Sammi笑言有好多都是假,腰間兩側的紋身及左手紅線是真,已紋了大半年:「(左邊腰間)係之前整親腳跑唔到步,放棄咗10年跑步,想勉勵自己而紋,而(右邊腰間)就係想可以有個唔一樣嘅演唱會,想喺平凡之中尋不平凡,唔係英文嚟。」

    至於講到有傳想維護跟安仔的婚姻,先去紋左手的紅線,她解釋:「我出名鍾意紅色,貪靚先紋。」

    Sammi騷後於後台受訪,亦是發生「安心偷食」事件後首度開腔談及老公許志安(安仔),曾表示完騷後會放假去旅行的她,問到是否同安仔去?

    她一聽到「安仔」二字就突然煞有介事,避忌笑說:「同朋友一大班咁去。(安仔唔坐出嚟淨係喺後台支持你?)講第二啲啦!(有網民問你做咩唔唱《唯獨你是不可取替》(與安仔合唱的情歌)?)哎呀!大把歌唱,會轉歌㗎嘛!」

    許志安曾現身撐太太,但被粉絲起哄大叫及噓聲。

     

    然後就扯開話題:「今次唱歌有好大轉變,內心都有變化,估唔到沉澱過後可以再成熟,人生同思維都去到另一階段。(關『安心偷食』事?)人生有各種經歷。」

    受訪中多次避談安仔,Sammi似乎未完全放下老公偷食事件。

    再追問到她於台上表示於感情方面痛過之後就會昇華至世界之最,問到是自身寫照?Sammi即求饒笑話:「唔講呢啲嘢,係對白嚟!大家唔好太投入,我係Cue歌(指《世界之最》),唔好對號入座。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE