【憶太太懷孕】森美後悔唔夠體貼:做錯過好多嘢

    藝人森美到尖沙咀出席活動,分享丈夫如何照顧佗B太太,他直言雖然是多年前的事情,但依然歷歷在目:「因為我阿媽話生我嗰陣出血好多,令我有陰影,覺得生BB係好危險…」

    森美續說:「到我太太懷孕嗰陣,我記得做錯過好多嘢,唔夠體貼,好似太太懷孕初期成日嘔,我就叫佢唔好嘔住啦!好多人,但其實邊有得忍?始終男人唔係佗B,唔能夠感受到個痛苦!」

    森美說好記得老婆佗第一胎時非常緊張:「好擔心老婆幾時穿羊水,點知就喺我送咗佢去睇醫生,返咗公司後突然發生,有啲驚險,但好在有醫生睇住。」

    記者問有沒有陪伴老婆入產房,他回答有:「但我驚血,只係望住佢上半身,唔敢周圍望,護士叫我剪臍帶,都好驚。(合埋眼剪?)唔得喎!剪錯阿仔第二度點算?差唔多咁,所以留番畀姑娘剪…」

    到生第二胎女兒時就沒那麽緊張,自己幫忙剪臍帶。

    森美與囡囡

    問會否再生BB?他表示會盡量防止意外發生,且現在有養小狗,可將愛分享給寵物。

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE