【有傳M到仍與張致恒有親密行為】裕美怒斥報道離譜

    被封「新一代世紀賤男」的藝人張致恒(Steven)嘅偷食緋聞愈揭愈多,有傳佢除咗「一腳踏五船」,早年同莊端兒拍拖嗰陣,先後劈腿藝人蔣家旻同啱啱離婚嘅裕美,其中蔣家旻情傷喊自殺,傳同前夫分開嘅裕美當時又同母親不和,要暫居狄以達喺九龍灣嘅公司,咁啱遇着冇水沖涼,Steven就趁莊端兒離港公幹,誠邀裕美回家沖涼兼過夜,女方更值「女性周期」,雙方依然有親密行為,整污糟咗床單!

    裕美接受訪問嗰陣大斥報道離譜:「嘩,呢單嘢完全係作我出嚟,好離譜,雖然我曾經喺九龍灣間公司住過,但唔關無水事,無水我唔識去附近搵地方涼沖咩?裏面啲嘢(報道)好多都唔關我事,點會有血漬上床呀,大佬,唔好玩啦,關我咩事,我識得佢耐啫……」

    原來裕美當年15歲就喺同公司嘅藝人聚會入面識咗啱啱約18歲嘅Steven,兩人都係基督徒,成日都會喺教會見面、傳福音、做見證。裕美話:「連教會啲朋友、莊端兒都知我哋識咗好耐,我同莊端兒都見過面。」雖然曾是成日見的熟朋友,但大家近年就比較少聯絡,知道對方工作忙又拍拖。

    被問到Steven可有曾展開追求?佢指兩人視對方如兄妹,並強調同Steven無嘢,叫大家唔好諗咁多:「唔好係仔都關我事先得㗎!如果有嘢一早有咗啦,無咗依然都無嘢啦,我唔覺得同佢有嘢囉。」

    講到Steven「一腳踏五船」,佢表示唔關佢事,仲大讚Steven為人幾親切,又無所謂,無論對佢定教會啲弟兄姊妹都好好。被問到最近可有聯絡Steven,她表示過往有咩事都會傳短訊俾佢,但今次就唔想煩佢,只可以為佢祈禱,無乜嘢可以做到。」並認為Steven「可以處理得好好多」,打算再過一段時間再揾佢,免被誤會八卦。

     

    (on.cc / Instagram)

    SHARE