【再度合作】張家輝精人收口 吳鎮宇反擊:呢啲咪陰濕囉!

    影星吳鎮宇同張家輝喺新片《使徒行者2諜影行動》再結片緣,鎮宇飾演家輝同古天樂嘅師父,但動作戲欠奉,以內心戲居多。佢自嘲年紀大未能應付大量動作戲,因此交由兩位「後生仔」上陣。

    講到上集與佘詩曼有感情線,鎮宇坦言今集原定有安排,但最終向導演反映希望唔好再搞咁多男女感情:「今次係男男,好熱血。大家知我講嘢直,我唔認為觀眾可以容忍到我,唔會同佢兩個撞到啲嘢。」

    面對鎮宇嘅率直,家輝忍不住笑對方夠『癲』峰:「今次個角色係要佢呢啲咁『癲』峰嘅人先處理到,平時又代表晒我想講嘅嘢。喺片場我好鍾意鎮宇,因為當我見到有少少睇唔過眼嘅事,通常睇多次先,但呢個時候佢已經起火,快過我出聲,我不知幾爽同心涼,件事最終又解決,係咪好開心先?」果然係聰明人識得觀察情況!

    鎮宇聞言即笑住反擊:「佢呢啲咪陰濕囉!有啲嘢係同一表達,同一情緒,但佢個樣生成咁Mean(刻薄),我就大方得體幫咗人哋,分分鐘話我意見畀得好添!」兩人真係好有默契〜

    兩人都曾做導演,被問到會否攜手合力執導?家輝坦言有唸過合作喜劇:「劇本難搵過導演,因為唔笑就係乞人憎,界線幾危險。」仲建議幕後新人一定要拍社會問題做提材:「電影好廣闊,天馬行空都可以發生,可以係悲情片、愛情、喜劇,即使王晶式喜劇都可以有新睇法,有好橋我唔介意合作。」相信觀眾都想有多啲好電影欣賞〜

     

    (on.cc)

    SHARE