【變返大隻仔!】參與慈善挑戰 方力申地獄式操練

    藝人方力申擔任「點滴是生命」榮譽顧問多年,佢現正為該機構籌備參與一項慈善挑戰,講求體力、意志同埋應變能力。早前小方更為是次慈善挑戰拍攝宣傳片,從幕後花絮所見,小方拍攝嗰陣大汗淋漓,不斷揮動划繩(拉力繩),更出海拍攝,辛苦曬〜

    呢次嘅慈善挑戰需要長久體力支持,所以小方喺幾個月之前已經展開地獄式操練,特別係帶氧運動、陸上運動、重力訓練等。佢話:「我最擔心其實唔係體力方面,而係肌肉會出現異常情況,例如抽筋、肌肉膨脹、僵硬等。」

    經過幾個月嘅重新訓練,小方慢慢回復健碩身形,但佢強調呢次係以運動員而非藝人身份接受挑戰,佢笑言:「做藝人,如要『剝衫』,就要靚、要『爆肌』,但作為一個運動員,就唔會太在意自己嘅身形,只要身體狀況可以應付挑戰就可以。所以今次唔會理會身形,最重要係能夠完成,如果我要變一個肥仔先可以儲夠能量完成嘅話,我就要先做一個肥仔。」無論係藝人定運動員身份,小方都係咁尊業嘅!

     

    (on.cc)

    SHARE