【嵗半囡囡Lucy坐擁七萬粉絲】網民質疑長期唔開冷氣 李太回覆獲激讚

    李燦森與太太梁志瑩結婚五年後,去年三月寶貝女李元元(Lucy)出世,Lucy媽咪替女兒開通社交網,至今近一年半,已經坐擁近七萬三千多網民粉絲,其可愛樣子配合Lucy媽媽搞笑創作字句,早已被封為BB界KOL。

    Lucy媽媽(LU媽)經常在社交網與網民分享囡囡趣事。LU媽並不如一般父母般上載仔女靚相,呈現他們最得意美麗的一面,反之常上載女兒搞笑、大頭蝦甚至醜態的一面,逗得一衆網民每天都笑逐顔開。

    Lucy面型偏圓,媽咪又發掘到囡囡側面甚似蠟筆小新,搞笑寫道:靴面人神勇回歸」、「#神秘的小新臉」,笑翻網民!

    就快一嵗半的Lucy,肚仔不知不覺亦越來越脹,肚仔凸凸最近亦成爲Lucy的可愛標記。

    一眾網民沒有取笑Lucy身形和臉型,反而讚她可愛cute爆,其肚楠仔深受網民愛戴。

    LU媽除了分享囡囡搞笑一面之外,當然亦有上載Lucy靚女一面。

    其實Lucy樣子甚爲標緻,大家覺得怎麽樣?

     

    最近網民留意到Lucy經常似濕水雞仔,頭仔濕濕的,留言:「點解lucy長期可以著吊帶?屋企長期唔開冷氣?」

    及後LU媽回覆該網民留言:瞓晏覺會開,大部分活動時間唔開,悶熱天氣都會開下嘅,出下汗又環保,幾好吖!

    此回覆一出,即獲得不少媽咪給Like及留言讚好,有人更留言其實少開冷氣,對身體都好啲,阿媽話無咁濕重呀。」隨即亦獲得不少人讚好,看來有不少注意身體健康和支持環保的媽咪啊!

    老公李燦森亦習慣了太太不常開冷氣習慣,會為囡囡撥扇。

    其實出汗對身體好處甚大,請看相關新聞:

    【大汗包有福了】原來成日出汗可以防癌 即睇十大好處 https://bit.ly/2SpiquX

     

     

     

     

     

     

    (IG / 綜合報道)

     

    SHARE