【卓林打緊兩份工】吳綺莉剖白與卓林關係

    香港女藝人吳綺莉(Elaine)現身劇集記者招待會,她在單元中飾演經歷喪子之痛的母親,她稱是很大挑戰,並感謝同劇的小演員:「佢好好戲,又乖又聽話同專業。」她拍攝時正值跟女兒卓林的關係處於惡劣狀態,問到是否有助她投入角色?

    她回答:「唔同,係兩件事。(有冇影響你拍攝?)冇影響,話晒我都做咗呢行咁多年,而且唔可以因爲一個人嘅私人情緒而影響大家收工。」

    問到會否推薦女兒觀看該劇?Elaine坦言:「如果佢有時間嘅話。套劇可以喚醒到城市人。香港地少人多,生活壓力大,好多時對家人嘅面口都唔好。我接呢套劇係覺得呢個係好好嘅警醒,就算出面有幾大壓力唔開心,都唔可以將情緒帶返屋企,有時對家人說話重咗,對方接受唔到,就會出意外。(你都試過將情緒帶回家?)個個都會有,爭在多定少,呢個好正常,係人性。要同自己講要平和啲。(試過發喺卓林身上?)咁多年邊個會冇,個個都有,我發喺佢身上,佢都發喺我身上,係正常人反應。」問到現時情緒會否冷靜些?Elaine笑言要學習口甜舌滑:「我咁大個人先學呢啲嘢,你話幾出事。」

    至於揀男友要否對方口甜舌滑?她稱不用,只需心地善良就可以。再問會否想卓林口甜舌滑氹她,她謂:「屋企人冇乜所謂。(卓林依家打兩份工,辛唔辛苦?)我冇問,佢要講就會講,最重要係佢身體健康、正向,唔好諗尋日、前日、大前日,每日有少少進步。(同卓林關係點?)

    吳綺莉又被問及與囡囡卓林之間的關係如何,她直接回答說:「朋友咁囉!冇日日傾電話,順其自然。(叫佢出糧請你飲茶?)唔使,做媽咪都係叫佢唔好亂使錢。(有冇問佢夠唔夠錢使?)冇問錢,佢要講咪講。」

    看來這兩母女關係似乎緩和了不少,至少想朋友一樣會適時關心對方,希望她們關係越來越好!

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

    SHARE