【張致恒再被爆料】舊愛黃榕爆成日會嗌佢做老婆 分手原因係…

    張致恒(Steven)早前在社交網宣佈即將結婚,怎料這件喜事轉眼卻被爆一腳踏五船的醜聞…

    昨日風雨交加,Steven被傳媒拍到上午帶同未婚妻雯雯到律師樓疑似辦理結婚手續…

    藝人黃榕(Gloria)昨日出席發佈會,Gloria有份主持新節目。訪問中提及多年前曾經和Steven拍過拖,並指拍拖已是10多年前的事,對於他一腳踏五船的消息,舊愛Gloria說:「都好驚訝,同一時間五個,都擔心佢未來太太(雯雯),佢咁唔負責任。」

    Gloria又講述當年和Steven拍拖時都有懷疑他不專一,她說:「都有懷疑,但就冇真正捉到,當時好多朋友有同我講佢出面有女朋友,我哋拍咗拖半年,分手原因係佢突然消失,無疾而終。」

    至於Steven有否問她借錢?Gloria表示沒有,因當時自己也很窮,但卻承認Steven口甜舌滑,她說:「當時佢成日會嗌我老婆,又會寫好多嘢畀我,好識得甜言蜜語,係女仔都會覺得好正。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE