【凍齡秘訣】泳裝曬纖腰 50歲伍詠薇靠簡易秘方Keep Fit

    前亞洲小姐「伍姑娘」伍詠薇近年主力北上拍劇,鮮有在港現身。最近佢撇甩老公練海棠一個人去咗三亞旅行,喺IG PO出性感泳裝照,大曬Fit爆身材,年齡已「入伍」嘅佢不但保持姣好嘅外表,體重都唔過50kg,令人羨慕又妒忌呀!

    伍詠薇不時更新IG,佢最近PO出身穿一件頭低胸露背嘅泳衣相向粉絲大派福利,喺鏡頭前大擺甫士,一展索爆身材。神奇嘅係,呢件泳衣仲要係25年前買落㗎!即係證明伍姑娘身形一啲都無走樣,25年都Keep到Fit爆身材!

    伍詠薇除咗PO泳裝照之外,都PO出上磅嘅相:

    現年50歲嘅佢自豪咁話體重依然維持係49至50kg,真係唔容易!

    保養得宜的伍詠薇有各種美學心得,她大方分享成為美魔女的秘訣。教大家就算已屆中女之齡,仍然可以keep住靚!

    1. 改善飲食

    伍詠薇天只吃兩餐,分別為早餐或Brunch以及晚餐。自稱是魚王的她每餐也會吃一條魚,再配合多菜少肉,以及戒吃絕澱粉的習慣,令她頻頻以最佳狀態示人。現時的她會盡量避免進食過多煎炸油膩的食物,並進食更多蔬菜以助身體排走毒素。約3年前開始,不論是旅行或赴外地工作,她也將晚飯時間定為晚上6時至6時半。

    2. 飲水美學

    伍詠薇明白喝水的重要性,她每晚6時前都會多喝水,每次喝半杯水且會逐少喝,而且絕不喝凍水,她又表示臨睡前會避免喝水以免出現水腫的情況。

    她於約8年前斥資為全屋安裝水系統,廚房內的食用水安裝第二重濾水系統,達至雙重過濾的效果。她盡量少喝蒸餾水並多喝礦泉水,而首選則為自家所煲的食水,就連平日外出時也會隨身帶備雙重過濾水飲用,確保喝下的食水對健康有益。

    此外,她也會使用過濾水煮食及洗澡,因而其背部皮膚保持白滑以及頭髮變得柔順。

    3. 高溫瑜伽

    成為美魔女的其中一項要素就是勤做運動,伍詠薇不時到健身室做Gym及做高溫瑜伽,保持強健的體魄。

    她特別熱愛做高溫瑜伽幫助減壓,深深的呼吸有助她將一切負能量及毒素通通都排出體外,而且也令她變得活力十足。

    運動也是護膚良方,出汗不但可幫忙清洗毛孔,也令皮膚變得有彈性。

    4. 保濕肌膚

    伍詠薇多年來都很注意自己的皮膚保養,特別是為皮膚保濕保持滋潤。除了喝水及做運動外,她也經常做Facial以及使用不少抗皺、緊致皮膚的保養品,以力保其凍齡美肌。

    就算去旅行,伍詠薇都唔會放肆,依然緊守規矩。而佢今次去旅行,仲反而係輕咗返香港,認真服咗佢喇!大家都想凍齡嘅話,都要對自己嘅生活習慣嚴謹啲,有付出先可以有收成㗎!

     

    (綜合報導)

    SHARE