【低頭族注意】長時間玩電話會引致口臭、增加肥胖風險?

    玩手提電話時間太長會形成眼睛疾病、疲勞眾所周知,但原來長時間玩電話壞處仲有好多,例如小至口臭,大至會增加肥胖風險同提高罹患心血管疾病嘅機率,沉迷玩電話嘅朋友要留心睇落去!

    根據日本節目《令林老師驚訝的初耳學》,長時間使用手提電話原來會造成口臭。由於長期作低頭的動作,會壓逼住唾液腺,引致未能分泌唾液而口乾,細菌因此繁殖,造成口臭。實驗指出,普通口臭數值不高嘅人,在2小時玩電話後接受口臭檢查,數值有上升嘅可能性。

    改善方法

    要防止口臭嘅話,醫生建議30分鐘至1小時遊玩後,可為顎下嘅唾液腺做按摩、飲水補充水分、或吃香口膠以分泌唾液。

    另外,美國心臟病學會(ACC)研究顯示,減肥除咗飲食管理與運動之外,亦要注意玩手機的時間,如果每日花超過5個小時,將會增加43%嘅肥胖風險同提高罹患心血管疾病嘅機率。

    根據哥倫比亞西蒙玻利瓦爾大學(Simon Bolivar University)研究,發現每日使用手機超過5個小時或者更長時間嘅人,罹患肥胖嘅風險增加咗43%;與此同時,26%嘅超重者同4.6%嘅肥胖者每天花在手機上嘅時間都超過5個小時。

    而且由於活動力比一般人要少,喝含糖飲料、吃速食、糖果和零食嘅可能性係其他人嘅2倍。

    心肺血管專家曼蒂拉(Mirary Mantilla-Morron)表示,「在智能手機上花太多時間,久坐進而減少身體上的活動,增加了糖尿病、心臟病或是關節不適和肌肉骨骼症狀的風險。」玩電話壞處又增加兩樣,大家要留意啦!

     

    (on.cc)

    SHARE