【小黃妃至今無嘔過奶】52嵗新手爸爸黃澤鋒:生多五個無問題

    藝人黃澤鋒出席泰拳活動。

    他又表示今個月很忙,又照顧太太及湊女,但暑假又是教游水及教拳的旺季,於是都分身不暇:「但都冇法,今次辛苦係好開心,啲人話我成日笑口噬噬,我話係呀,自己個囡喎,佢依家得二十幾日大,我好珍惜呢啲時間,可能一生人得一次。」

    太太陳麗麗會否再生B? 他就回答:「唔知呀,睇太太,我冇所謂,生多五個都冇問題,哈哈, 但太太身體最緊要。」

    高齡當爸爸的他一提起「小黃妃」即一臉慈父樣說:「呢幾個月係好辛苦,因為要餵夜奶,太太仲坐緊月,本來諗住兩個輪住餵,但因為太太餵人奶,我要補奶粉,所以即係兩個一齊,同埋我負責掃風,我掃風都好叻,囡囡至今都未嘔過奶。」


    他又謂現時24小時都不夠,笑言今日的活動稍為遲到了,事關掛念湊女湊到不捨得出門口:「兩個人變三個人生活係唔同晒,但我好enjoy,好想睇佢大個係點。」

    「(會唔會淨係掛住湊前世情人冷落太太?)唔會嘅,不過多咗個女真係唔使旨意惡,佢一喊就會話『唔好喊,錫啖你啦』。」他又謂太太及囡囡身體健康,雖然自己現時湊女冇覺好瞓,但很開心:「照顧自己個BB係唔同嘅,從來冇呢個感覺,感恩上天畀咁好嘅禮物我。」

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE