【8.5繼續營業】譚小環同渣哥:怕有熱血細路肚餓冇嘢食

    民間發起的8.5全港三罷行動,除了多個政府部門及公營機構員工均表態支持罷工外,同時亦有多個工會、團體熱烈響應,袁彌明和吳啟明旗下的商舖亦決定在周一罷市,譚小環開設的小食店日前響應民間發起的全民「助養」方案,向年輕人提供食物。

    德福店戰績

    結果在昨晚接近凌晨時份,「渣哥一九九六」在facebook出post,回應8.5大罷工的安排:

    「關於三罷行動,我哋呢幾日開咗好多次會,一直都拿唔定主意,究竟我哋三間分店應唔應該開門呢?罷工唔開,但又怕有熱血細路肚餓冇嘢食,想繼續提供「我愛香港」免費套餐;照開門,又怕大家誤會咗我哋唔支持今次活動,我哋討論咗好耐,一時就話罷啦,一定要支持到底,一時又會話唔係喎,又有其他原因值得開喎!咁我哋而家有個決定——就係照開,因為我哋覺得,每個人都有不同嘅崗位,有人負責救火,有人負責拎水,有人負責急救,咁我哋嗰三間舖,係應該做最後嘅食物支援。雖然都唔係話幫到好多,但好似人人出少少力,就可能推動到少少,希望大家唔好覺得我哋好傻,亦唔好介意我哋出嘅力唔係好大。」

    有「細路」感激渣哥兩公婆,渣哥話感動到眼濕濕

    至於當日的安排,他們說:「1 所有分店將會繼續提供「我愛香港」免費套餐,而當日之供應時間會順應提早由08:00開始至21:00。**真•細路如需要外帶給其他正在夢遊的真•細路,每位上限增加為8盒。2 當日所有公司員工,無論以任何原因需要請假,當然亦會無條件獲批准有薪假期。**基本法第3章第27條清楚表明:香港居民享有言論、新聞、出版的自由,結社、集會、遊行、示威的自由,組織參加工會、罷工的權利和自由。民主之精神,莫過於能確切表達民之公意。香港人加油」

    渣哥話8月5日會繼續營業,不少網民都好感動!

     

     

     

     

     

    (facebook / 綜合報道)

    SHARE