【學友做嘉賓】祖兒唔放假 請fans睇多場

    尋晚天后容祖兒的紅館騷《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》,請來「歌神」嘉賓張學友,身穿黑色西裝套裝的學友於祖兒唱出《這麽近那麽遠》時現身,「歌神」、「歌后」對唱,令全場high爆!

    唱完後,祖兒興奮不停反問自己是否發夢,學友笑說:「我要多謝祖兒就真,呢首歌係我寫,佢唱就幫我增加版稅,其實我哋差一輩。」祖兒接話:「邊度係?我讀中學就聽你嘅歌!你啲歌冇年齡界限。」搞到學友大笑話祖兒好畀面:「通常啲人都會話係小學聽我唱歌、或者父母聽我嘅歌大。咁你唱多啲我嘅歌,下次我再嚟做你演唱會嘉賓!」

    之後祖兒又自爆曾揸車撞花學友的座駕,認真大膽!學友笑笑口話記得這件事,又講起英皇老闆楊受成在祖兒入行初期介紹俾佢識,但一直冇機會合作:「佢依家已經係人哋嘅偶像,你啲Fans真係識揀!我都係一個好挑剔嘅人,唔容易讚人,但我覺得祖兒係現今樂壇具備晒所有條件嘅歌手,佢對唱歌好有熱誠、謙虛、努力,佢會挑剔自己,又敢於挑戰。睇佢以前嘅訪問,佢自認跳舞硬手硬腳,好似講緊我咁,我跳舞都似一舊木,依家佢跳舞,大家對眼係離唔開佢,佢係我嘅後輩,佢好值得佢嘅後輩向佢學習。」全場Fans聽到即刻拍爛手掌!

    祖兒仲話20週年演唱會可以出動學友做嘉賓,等同收到20年黎最大份花紅,學友聞言即向坐在觀眾席的楊受成「追數」,講笑話:「咁你要出花紅畀我喇!」講到祖兒幾時邀請到學友做嘉賓,學友就話喺喺健身室:「佢走埋嚟問『我可唔可以⋯?』,我就一口應承話『得啦!』,祝你演唱會成功!」接下來二人再合唱多一首學友的金曲《真情流露》,祖兒賣口乖話:「企學友哥哥隔籬好安心,似食咗靜心。」全場大笑!

    去到演唱會尾聲,由於演唱會遲開騷,祖兒唯有cut歌,不過她特別點唱《華麗邂逅》,以悼念已故好友盧凱彤:「呢首歌想送畀遠方嘅朋友,上年嘅今日佢離開咗我哋,希望大家鍾意我揀嘅呢首歌。」

    唱完後,她本身想落台換衫,但有一番說話擔心再上台先講會有Fans要趕車離場,所以就說:「今晚真係好抱歉!之前因為打風,加上個台嘅複雜程度,遠超之前嘅演唱會,第一晚就出現咗啲唔想見到啲事,好多謝大家陪我做Full Dress Rehearsal,我好感激、珍惜,大家咁有義氣,我啱啱喺台下決定下星期一,8月12號我本來係放假,今晚在場嘅朋友,我想邀請大家再嚟紅館,睇一個我為你哋精心準備嘅Pretty Crazy演唱會好唔好呀?」全場尖叫聲四起,聲音震懾整個紅館!祖兒接話:「大家記住唔好掉咗張飛,否則入唔到場,睇過覺得夠,就畀飛姨媽睇,咁大家喺呢度,不見不散!」

    呢位天后,認真唔話得!

    SHARE