【狗狗、BB和平共處有秘技】張美妮公開兩個月大囡囡正面照

    39歲藝人張美妮喺六月宣佈B女「笑咪咪」出世啦!

    當時美妮留言:「我們的寶貝女出世了!同大家介紹佢嘅乳名叫笑咪咪,因為佢一出世就成日都笑咪咪,連醫院啲姑娘都咁講吖!有佢喺度令到我同老公都感到非常喜悅、開心、溫馨,真係成日都笑咪咪吖!乖女~Welcome to our family! We love you」

    兩個月後,首次在社交網公開囡囡「笑咪咪」正面照!飲緊奶奶嘅笑咪咪一面享受,對眼依然係瞇瞇咁,仲好多頭髮,網民都大讚好可愛呀!

    而剛當了媽媽的張美妮精神都好好,佢又講到少咗時間陪愛犬嘅問題,仲分享點樣令狗狗明白添!各位家中有寵物,又有BB的父母,請看看美妮怎樣處理BB同寵物之間的相處問題~

    美妮發文:「每天都會抽個時間攬下(吓)佢哋、傾偈,解釋畀佢哋聽,呢排媽媽忙比較少啲理佢哋,但對佢哋嘅愛係唔會減少嘅!」她又同時大讚愛犬「叻叻」好生性冇呷醋,好開心有呢兩個寶貝陪住自己:「叻叻知道BB仲細,暫時唔畀佢掂BB住,佢真係知道,唔會走過去想掂BB,但係會去到我同BB側邊靜靜的坐喺度陪伴着我哋,真係非常之乖吖!抵錫!」

     

     

     

     

    (IG / 綜合報道)

    SHARE