【即Call白車】何嘉莉七歲大仔滿臉鮮血:驚心的半天

    前英皇小花何嘉莉(Lillian)育有三個仔女,Lillian老公就趁住假期帶咗七歲大仔Jean出去踩單車,點知發生意外!

    Lillian於社交網上載仔仔受傷照片,見佢額頭黐上紗布,鼻樑受傷仲有血,Lillian透露:「過了驚心的半天,兩父子去踩車點知Jean炒車,還要Call救護車去醫院,在家中接過電話的我嚇死了」

    而Lillian去到醫院時都嚇一跳「嘩」一聲,但作爲媽媽嘅佢唔想表現得太驚嚇,馬上保持鎮定安慰仔仔:「都冇事!仲好靚仔啦!」雖然能夠保持鎮定,但内心顯然充滿擔心。看到仔仔滿臉鮮血,怎會不擔憂?

    但爸爸當時又擔心又害怕,Lillian再寫道:「看著兒子滿臉鮮血,而且血一直流成一條血路,深怕他穿頭了,好彩他是鼻血流不止!」

    幸好仔仔當時着晒裝備同戴頭盔,先冇撞穿頭!大哥哥下次要多加小心,不要讓爸媽那麽擔心啊!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / ig)

    SHARE