【客串《愛.回家》】杜愛恩獲讚有演戲天分

    去年參選港姐嘅杜愛恩(Olivia)參選時有「清純章子怡」之稱。

    佢擁有澳洲法律音樂雙學士學位,作曲作品曾在悉尼歌劇院播放,音樂造詣超強,雖然最終在港姐未有得到名次,但喺觀眾心中已留下印象。

    佢亦決定入行挑戰演藝事業,並漸漸有機會客串不同劇集,包括《唐人街》、《飛虎之雷霆極戰》和《愛.回家之開心速遞》等。對於拍劇感受,她說:「我發現自己好鍾意演戲,咁我上戲劇班嘅老師羅冠蘭教學好嚴謹,我一直好驚會唔會有咩做得唔好,但到學期終結老師讚我有天分,話我情感嚟得快,好快變得同平時斯文嘅我唔一樣,監製亦讚我記性好,真係好鼓勵到我!(有咩目標?)好想成為一個好演員,飾演不同類型角色,我覺得戲劇係生命影響生命嘅藝術,傳達勵志訊息。」

    入行前Olivia普遍被指似章子怡,但入行後則更多人指她似鞏俐,對於似兩位超班女星,她說:「係我嘅榮幸,佢哋除咗有美貌,仲有實力同演技,係我好好學習嘅對象。」

    SHARE