【極速復工】傷後肥咗一磅 任達華:對我嚟講好多喇!

    影帝任達華上月20日在中山遇襲,日前他已極速復工到廣州出席活動,但就獲安排數十名保安人員全方位護駕,今日他到九龍灣出席「萬希泉x《小Q》視障人士愛心場」,是他受傷後首次在港出席公開活動,今次有兩個保安跟身。

    右手仍戴上托手保護器的任達華表現從容,主動走向贊助商及嘉賓堆中寒暄,他在台上說:「出事之後,朋友對我問候,令我好窩心,太太同個女為咗照顧我都瘦咗好多,阿女有整甜品畀我,我又收到法國影迷訊息,安祖蓮娜祖莉都有Message問候我,世界充滿愛!」

    其後任達華接受記者訪問,由身旁的經理人負責拎咪,任達華表示一直有覆診:「點都要做半年至九個月,至於右手手托至少要八星期至除得低,依家未好返㗎!至少八星期未可以運動,但我太喜歡套戲,所以要出席宣傳!(太太同個女瘦咗?)係呀!佢哋掛住煮嘢畀我食,好多滋潤,反而我肥咗。(你肥咗幾多?)1磅幾!對我嚟講好多喇!」

    講到獲曾合作的安祖蓮娜祖莉問候,他直言相當開心:「佢係我女神!我都有覆佢多謝關心,仲有法國、歐洲影迷都有訊息我!我仲要多謝醫護人員同楊生(英皇老闆楊受成)支援。(你幾時復工再拍戲?)最好做返運動先,要最佳狀態先再拍,電影公司都應該明,依家盡量陪家人,以前實在太忙喇!會同阿女出埠,去邊就等個女通知我,咁如果短廣告拍1、2日都得。(只係拍大頭?)又唔得,唔可以咁hea。」

    提到日前到廣州出席活動,他表示太太琦琦也感擔心,但也贊成他宣傳正能量電影,並指之後在大陸工作也會加強保安:「但我唔會因此咁唔走向人群,人與人要接觸,要有愛,向前看啦!我係正能量嘅人。(咁點解今日冇加強保安?)香港吖嘛,同埋有你哋(記者)陪我。」

     

     

    (on.cc)

     

    SHARE