【逆境自強】田蕊妮壓力爆煲 在片場失聲痛哭

    由藝人田蕊妮(阿田)及曹永廉(阿廉)等主演的無綫新劇《她.她. 她的少女時代》將於8月19日晚上9時半於翡翠台首播。監製廖晉碩坦言《她》劇女主角甫開始已瞄準阿田度身訂造,劇中阿田本是「追星族」,與阿廉結婚廿載,因阿田胞姐辭世收養其女兒,夫婦間因生活上種種感情轉淡,阿廉更突然出軌,令女人40的阿田決意離婚,逆境自強,故事勵志。

    身為視后的阿田拍劇可謂「當食生菜」,但她自爆今次卻壓力爆煲,在片場失聲痛哭: 「開工冇正常作息時間,影響到劇中唱歌戲嘅表現,我仲要抽時間操肌、打拳。點知有日拍擂台戲份,意外畀武指打到牙骹,我即刻爆喊收唔到聲,最終要自己行開冷靜,搞到對方好唔好意思,但其實唔關佢事,我只係借位釋放(壓力)啫!」

    她更「挑戰紀錄」,試過一日完成卅頁紙對白戲份:「所以戲裏戲外我都要為自己加油,雖然仲未睇過『製成品』,好彩監製話好滿意。」

    至於阿廉第二次與阿田鬥戲,大讚她專業:「佢埋位就嚟,冇多餘嘢嘅。」劇中扮演小男人的他面對感情危機,他說:「我個角色出軌但又對阿田依依不捨,內心戲比較多。其實好多人都面對過中年危機,我44、45歲嘅時候,冇人搵我拍嘢,睇唔到前景,又擔心養妻活兒,嗰時匿埋喺屋企唔想出街,最多只係同朋友互呻、互幫打強心針,但捱過呢段日子之後,思維就唔同咗,依家睇嘢淡咗,生活變得從容。」

    4年喇!李思捷終於有新劇推出,在《她》劇中扮演一名紅歌手,因事坐監,出獄後改名換姓變潦倒貨車司機,是演技一大挑戰:「個角色人生好大逆轉,出獄後我唔想畀人認出,但身份被揭穿後, 即刻被人掟雞蛋、菜……啲嘢掟埋嚟覺得痛,但鏡頭睇番感覺仲痛,完成戲份我即刻返屋企沖涼,成身臭晒!(預咗劇集出街畀人鬧?)自由評論嘛,如果觀眾鬧我仲開心,證明大家睇得投入。」

    監製廖晉碩爆思捷為了突出「貼地Van仔佬」造型,主動要求素顏出鏡。思捷表示早於12、13年開始,已習慣不化妝出鏡:「一嚟皮膚受唔到化妝品,二嚟覺得個樣冇咁膠,我想睇自己嘅戲多過睇樣,有紋同雀斑都好自然。」劇中他對離婚的阿田有Feel,加上阿廉形成「三角關係」,他說:「我哋咁嘅年紀唔會喺感情上輕易做主動,最開心係結尾時我哋三個互相扶持,一齊喺逆境企番起身,我鍾意演呢類『重生』戲。」

    港姐出身的林凱恩於《她》劇飾演田蕊妮與曹永廉之女。演齡尚淺的她被監製大讚是可造之材,指她拍喊戲,做到「要眼淚有眼淚」!

    今次與一眾前輩大演對手戲,凱恩直言獲益良多,劇情更令她「感同身受」:「我演一個年約20歲嘅少女,面對升學、初戀、家庭等問題。合作嘅前輩都好好,最深刻嗰場戲係喺蘭桂坊醉酒撞到李思捷,跟住就到阿田狂鬧我。拍嘅時候我覺得畫面似曾相識好真實,之後同媽咪講番,覺得好似真係發生過咁。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE