【讀廣州幼稚園】李蘊用兩個月為囡囡做心理準備:老師得閒會發訊息畀我

    藝人李蘊(Renee)婚後育有一對仔女,媽媽為大女羅紫晞(晞晞)報讀廣州幼稚園。

    話咁快晞晞就要返學喇!Renee喺社交網上載出多張晞晞返幼稚園嘅相,晞晞返全日制幼稚園,第一次有咁長時間見唔到屋企人,但晞晞冇有怕,佢喺學校同其他同學仔玩得好開心,又自己孭住個書包…

    仲好親切咁跟住老師入班房,見到有同學喊住搵媽咪,晞晞亦好叻咁安慰佢哋唔好喊,認真好叻女!

    Renee留言:「晞晞三歲幾..開始讀幼稚園..媽媽要學識放手啦!琴(尋)日開學..你一起身就係咁講『我忍唔住啦!我要返學啦!』可見你幾咁期待呢個新嘅階段。」

    Renee仲話晞晞好適應校園生活:「老師一得閒就會發訊息話俾(畀)我知你嘅情況,老師話你好努力去適應!食嘢瞓覺上堂都叻叻!好彩呢兩個月同你做足心理準備!令到你第一日返學順利度過!不過放學接你嘅時候你終於忍唔住喊咗兩下(吓)撒嬌,媽媽覺得你好叻叻啦!我哋都要繼續加油!」

    三嵗晞晞最後見到媽咪接放學忍唔住流咗幾滴眼淚,但係已經好叻女架喇!

     

     

     

     

     

     

    (facebook / 綜合報道)

    SHARE