【離婚後獨力養家】盧宛茵耿耿於懷淚灑舞台:覺得對仔女唔住

    盧宛茵(Madam Lo)入行近五十年,昨晚假麥花臣場館舉行首個騷《盧師動眾madam lo show》。Madam Lo一直在娛樂圈中人緣極佳,首個棟篤笑獲家人、好友宣萱、麥長青、細龍生鄭世豪、細龍太陳偉琪、鄭敬基及老婆、黃智賢、林偉、尹揚明等現身撐場,高朋滿座!

    一眾當紅男星苗僑偉、古天樂、林家棟、郭晉安、曹永廉、黎諾懿、森美、陳展鵬、陳山聰、王喜、羅仲謙等拍片祝賀。

    Madam Lo在台上載歌載舞,更邀請一班第二期演藝訓練班同學上台話當年,怎料被同學大爆她當年好多男友,差不多日日有人接放學。

    最後她罕有深情剖白講家庭,自稱眼淺的她未講先灑淚,同時背後曬出多張家庭照…

    「本來唔想講,我有過一段失敗嘅婚姻,冇辦法要自食其力,離婚後嘅生活要盡母親責任、又要負擔生活費,膊頭千斤重,覺得多年嚟都對仔女唔住,要佢哋喺破碎家庭長大,知佢哋童年好唔開心,我一直都耿耿於懷,欠咗佢哋咁,希望佢哋原諒我,但依家我兒孫滿堂,佢哋應該原諒咗我。」

    跟隨唱出《心債》,唱畢她的子孫、朋友相繼上台獻花,場面感人!

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE