【三年前一齊大肚】湯盈盈姚樂怡鍾麗淇晒當年大肚寫真

    「七魔女」其中3位好姊妹湯盈盈、鍾麗淇、姚樂怡,4年前不約而同懷孕,更巧合的是同樣誕下千金,轉眼間3位小公主已經3歲。不知道好姊妹是否有基因遺傳,三位小公主一齊長大,逐漸亦成爲大家的好朋友。

    大家估到她們是誰的寶貝女兒嗎?

    馬上開估!左起:湯盈盈細女Kassidy、姚樂怡囡囡小雞髀、鍾麗淇細女Michela

     

    妹妹Michela表情多多

    原來當日家姐Isabella都有到場參加公主派對,扮相好Lady啊!

    至於湯盈盈細女Kassidy似乎好認真選擇什麽款式~

    媽媽幫一幫眼先~

    家姐都玩得好開心喎!

    姚樂怡囡囡小雞髀好似港姐一樣,不知道長大後會否參選港姐呢?

    姚樂怡留言:「每個小女孩都會有個公主夢,3位小公主太可愛啦!但當我忍唔住錫 #小雞髀嘅時候,佢竟然話媽咪唔好錫晒佢啲唇膏。」

    講完三位小公主,不如講下三位大公主啦!湯盈盈上載咗三姊妹懷孕時拍下的大肚寫真,佢留言話:「From bumps to….princesses! …who want to turn their mommies into frogs! So happy to have these wonderful experiences together! 」回味一番。

     

     

     

     

     

    (IG / 綜合報道)

    SHARE