【何超盈提早開刀誕重磅B】老公辛奇隆爆超盈喊得仲勁過BB

    賭王何鴻燊四房女兒何超盈今年年初宣佈有喜,更早為寶貝女改乳名「荷包蛋」。

    佗B七個月時,超盈說過預產期在9月,但因是重磅B關係,不排除會提早開刀。

    六月過大禮時身形已頗爲發福~

    而昨日有消息指,超盈提早兩周開刀,順利生產母女平安。東網聯絡上超盈,她回覆承認已產女,她說:「Thank you,我啱啱先瞓醒,有咩搵我媽咪啦!」

    何猷亨升呢舅父大感開心,他說:「好期待呢一日,等咗好耐,戥佢開心啦!大家都好開心,帶咗個新成員嚟屋企。」

    何猷亨榮升舅父

    而老公辛奇隆形影不離陪伴太太入産房生産,當看見女兒出世一刻時十分激動,並為BB剪臍帶。採用無痛分娩的超盈看見女兒出世時更大喊出來。

    及後辛奇隆從產房出來時用普通話說:「超盈哭得比孩子更激動、更大聲…」並第一時間向賭王報喜。當賭王收到超盈誕B女的喜訊後好開心,待BB出院後會抱她和賭王見面,還會為B女舉行百日宴!

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE