【網民爆笑】李璨琛為愛女抛棄型男形象 化身Hello Kitty

    李璨琛(Sam)與時裝設計師太太梁志瑩去年誕下囡囡李元元(Lucy),現已一歲半大,元元越大越可愛,全身肥嘟嘟,連媽媽都經常笑她身形似波波。

    Lucy性格可親樂觀,笑容可愛~

    李太約一年前就為Lucy開通IG,每日都會發放元元新相,現時追蹤人數已有八萬多,可見Lucy深受網民歡迎~

    最近李太於IG上就貼了多張Lucy與李燦琛的親子家庭相,一向是Hello Kitty迷的Lucy穿Kitty的衣服,而李燦琛就抱住囡囡,他的頭上戴了吉蒂貓的頭箍及玩具頸鍊,實行陪囡囡「父女裝」。

    Hello Lucy登場,大家覺得怎麽樣?

    李燦琛平時一向是型男和潮人代表,他今次如此抛開固有形象,可見他非常愛這位前世小情人…

    但李太說Lucy就似乎不太高興,樣子有點嫌棄。

    見到爸爸整身紋身與女性化的頭箍打扮反差很大,所以Lucy都企在旁邊眼定定。

    Lucy在旁呆呆的看著爸爸,似乎充滿疑惑!

    Lucy媽媽就代囡囡留言:「咦爸爸你快D除咗佢個Hello Kitty鏈佢啦,我有好多friend喺度㗎。」之後再hashtag了「#嘔心」、「#嫌棄」、「#爸爸你唔好咁啦」、「#hellokitty父女裝」、「#仲唔係愛」等…

    不少網民都有給like,有人留言:「紋身加Kitty令Lucy開始懷疑人生」、「江湖味hello mimi到時可能有股熱潮」、「果然幾man嘅男人生咗女都會變」。

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / IG)

    SHARE