【英文名係…】何超盈八磅B女曝光 超可愛!

    賭王何鴻燊四房長女何超盈最近榮升做媽媽,提早兩個星期開刀,誕下八磅幾重寶貝女「荷包蛋」。

    四太接受傳媒訪問時,提及到孫女有好多頭髮,眼仔睩睩似足超盈,不過就一直未有相睇。

    呢日BB樣終於曝光,何超盈嘅朋友喺社交網上載「荷包蛋」嘅可愛相,正如四太所講B女超多頭髮,面仔肥嘟嘟好可愛。

    不過相中B女就瞓緊覺,睇唔到係咪同媽媽超盈一樣眼大大,貼文寫住:「Welcome Baby Audrey Rose」。相信Audrey Rose就係B女個英文名,不過最終會唔會改動就要等媽媽超盈正式公布。

    相關新聞:

    【何超盈誕B女】四太:佢出咗世後我就唔再接受記者訪問 https://bit.ly/32hm3qF

    【何超盈提早開刀誕女】四太爆料:佢生前一個月好辛苦 https://bit.ly/2zryPXd

    【何超盈提早開刀誕重磅B】老公辛奇隆爆超盈喊得仲勁過BB https://bit.ly/2Uc7OjX

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE