【張致恆入紙結婚】稱:希望TWINS原諒 會好好對老婆

    藝人張致恒(Steven)今年7月宣布婚訊,昨晚未婚妻歐燕雯(雯雯)在社交網上載了一對結婚戒指的相片,倒數正式做張太。
    今早約10時50分,身穿禮服的Steven抱住囝囝,與着白色簡約禮服雯雯乘白色座駕到達律師樓大廈外,跟隨尾後有一名家傭幫手拎住BB車及兩個裝飾汽球,一家三口落車應傳媒要求合照,面露微笑的Steven笑話:「囝囝發緊呆,仲未瞓醒。」但準張太卻面有難色、面燶燶,更拒絕脫下灰色外套合照,接着他們直入大廈上樓去律師樓進行簽字儀式。
    指事情令多人受困擾,自己亦受到好多攻擊,一家三口都被痛罵,Steven洗心革面說:「好想用自己本身去證明會做番好,為屋企、家庭努力,希望大家畀多次機會我,喺度同大家道歉,困擾到大家唔好意思,之後會好好咁錫老婆同BB,畀個好嘅成長環境佢,對老婆一心一意。」問雯雯聽到老公此番「愛的宣言」有甚麼應受?她只簡單笑話:「多謝。」問到之後會百分百信任老公?她點頭回應:「係。」Steven幫話:「佢都好緊張,一生人第一次,佢都瞓唔着。」
    他指今日只通知親友:「可能會用一年時間儲錢,出年9月2日再擺酒。(Kenny有祝福你?)在心中,都唔想造成佢嘅困擾。(之前Twins Unfollow咗你IG,依家關係係?)明白嘅,識咗咁多年,嬲都明白,都想同佢哋講對唔住,令到佢哋嬲、唔開心,希望佢哋會原諒我。(會修補關係?)遲啲過一段時間。」。
    然而,希望他們能夠重新和好,友誼從來得來不易!Steven這次都應該學懂了吧。
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE