【慶祝初生BB出世送咩禮物好?】最好實用又有紀念價值!

    每次有親戚朋友生小朋友,都要諗送咩俾BB好。一直希望送實用又或者有紀念價值嘅禮物俾BB,當中足金飾物就係傳統會送嘅禮物之一。唔好意為送金飾一定「又貴又娘」,其實有好多都設計時髦,價錢亦都好有彈性。

     

    足金吊墜加上紅繩 , 祝願BB豐衣足食,廣結人緣。

    百福鎖是長命鎖的一種,寓意寓意百福降臨。

    黃金福袋吊墜寓意吉祥如意、健康平安,將幸福和快樂裝進袋子送俾BB。

    禮品實用又有「睇頭」
    現在選購足金飾物貨品,更可免費獲贈加拿大 Organic Natural Charm 100%有機純棉嬰兒禮物籃乙個,認真實用又有「睇頭」!(禮物籃包括:嬰兒連身衣乙件、口水肩乙條、動物咬巾乙條、嬰兒動物手環玩具乙件、純綿手套乙對及啡色編織禮籃乙個。)

    [立即去睇睇] 查看貨品

    除了金飾,銀飾係另一個比較受歡迎嘅選擇!配戴純銀銀飾能反映你的身體健康,見古人用銀針測毒便可略知一二。在銀飾上加上BB的名字或祝福字句,就可以成為一份可以永久保留的禮物!產品通過SGS檢測認證,採用低敏材料,設計細緻圓渾,立體配件能抵擋多次反覆拉扯,適合孩子佩帶。

    嬰幼兒925純銀手/腳鍊,可以自選中英文刻名及指定圖案

    [立即去睇睇] 查看貨品

    購買寵愛BB禮品套裝更可以免費得到純棉多用途被仔或迷你背包

    [立即去睇睇] 查看貨品

    最後還有親子系列,設計以母親與孩子心連心為主題,以小鳥兒及海豚象徵母愛。當媽媽與小朋友戴著相同款式的手鍊,就像無時無刻都守護在最親愛的孩子身邊一樣。

    [立即去睇睇] 查看貨品

    於MaBelle eShop選購任何貨品,並選用指定郵遞方式,即享免費送貨服務。今日落單,最快第二天可以收到貨品!

    SHARE