【白衣大媽撕毀海報便利貼 打細路】男途人:影住佢個女個樣

    修例風波持續,至今仍未平息!
    近日馬鞍山有大媽撕毀連儂牆,更出手推撞男學生,惹來一眾路人喝止,雙方爆發衝突。
    有網友於周一(9日)在Facebook群組「馬鞍山之友 MOSers(Since 2014)」上載一段影片,在港鐵大水坑站附近的行人隧道內,有一位穿著白衣的大媽不斷撕毀海報及便利貼。期間疑遭途人制止,然後她用帶有口音的廣東話斥對方為「走狗」,期間這位白衣大媽一度被扯走太陽帽,露出容貌,場面混亂。
    其囡囡則站在身旁,以手機協助拍攝對方容貌。
    (Facebook影片截圖)
    當時,有持手機拍攝的男學生反駁大媽:「咩走狗呀?」並斥罵:「你幾多歲呀你!」白衣大媽聞言捧起一堆撕下的紙團撞向男學生頭部,只見男學生猝不及防,往後退了幾步,直呼:「我好痛呀」。
    其後有女子及幾名中學生見狀立即跑上前制止大媽,期間有男途人大喝:「影住佢個女個樣呀,你打人哋,打人細路嘛」。護女心切的大媽聞言抱住女兒:「唔好影我細路」,又一度被扯走太陽帽,場面混亂。
    不少網民留言:「癲婆一個,不知所謂」、「帶住個細嘅,就唔好搞咁多嘢啦,有無腦㗎」、「妳打人個仔就可以,做乜攬到個女咁實呀」、「父母若真愛錫子女,一定唔會帶她去撕紙,更唔會叫佢去影人相,呢個阿媽好自私」。
    (綜合報道)
    SHARE