【御用情婦 單身十年】47歲康華為八旬患病雙親花百萬積蓄

    無綫新劇《金宵大廈》將於下星期一(16日)首播,康華於劇中其中一個單元飾演美魔女中醫師,教人用古怪方法扮靚。

    康華為藝術犧牲化皺紋妝,用3層膠水,卸妝都要慢慢一層層卸,好傷皮膚!不過佢話出到嚟效果好逼真,所以完全唔計較。專業嘅康華從影多年,除咗犧牲靚樣之外,仲曾經為事業犧牲埋姻緣。

    康華1994年參選港姐而入行,因早期常飾演青樓女子、情婦及小三等角色,故有「御用情婦」嘅稱號。康華表示因為角色太深入民心,令佢先後2段感情「撻Q」,原因係畀男方家人睇唔起,令佢覺得唔受尊重而斬情絲。

    父母年邁加上患有心臟病,曾因康華未有在旁照顧幾乎出事,康華便毅然推咗2套達7位數字酬勞嘅大陸劇,返港照顧雙親:「當時我人在大陸,只係電話了解父母病情唔夠,有幾次我趕返嚟先救得返父母,佢哋有心臟病,唔係工人可以照顧得嚟!」

    康華更花費近百萬積蓄,畀父母做心臟同眼部手術,無半句怨言,並說:「錢係冇咗,但我有多咗時間睇我父母,覺得好幸福。以前有錢咪帶父母睇私家醫生,依家冇,咪轉睇公立,原來公立醫院嘅醫療設備都好完善。其實最大分別係探病時間較嚴謹,醫生都好體諒我,有時會通融我,又會耐心講解畀我聽!」

    在康華悉心照料之下,84歲嘅爸爸病情有好大進展:「之前去洗手間都唔得,行唔到,手、腳震晒,要瞓牀,但最近情況好轉,血含氧量合格,我先夠膽帶佢出嚟曬吓太陽,做吓運動!」

    現年47歲嘅康華,至今單身10年,但佢一啲都唔心急:「其實我真係冇人追,『真命天子』未出現,我就利用呢段時間好好珍惜同父母相處,都係一件好幸福嘅事!」佢更話自己未遇過好男人:「不過唔緊要啦!我自己都應付到,都覺得幸福。」佢話自己好少放時間喺愛情方面,仲話自己搵錢對女性係好緊要,唔強求,一切順其自然。

    SHARE