【同小朋友有關】薛家燕中秋自爆無咗男朋友:差咁啲野

    薛家燕昨晚到沙田欣賞兒童音樂劇《童Sing童戲》慈善場,她笑指小朋友看到她出現,特別開心醒神!家燕姐透露中秋佳節,到海怡半島與家人食飯慶祝:「入到酒樓,個個都歡迎我,好似我搞生日宴咁。」

    她特意帶同早前由長者親手製作的傳統燈籠到場,與家人點燈籠、懷緬過去:「而家好少呢啲傳統燈籠,多數都係入電嗰啲,所以就帶埋去玩,妹妹個孫仲叫我送畀佢,第時做勞作可以參考。」

    問到男朋友有否出席飯局?家燕姐突然驚爆「冇咗個男朋友」,問到是否已分手?

    她有點尷尬說:「遲啲先講,本來今晚有飯局,不過我想嚟呢度支持一班小朋友,對方就問覺得邊個重要啲…」問她們是否鬧交並非分手?

    家燕姐說:「冇,講道理啫,係意見分歧,不過唔緊要,同屋企人慶祝都好,不過今年個月亮好似細咗,好似差咁啲野。」記者笑指家燕姐有弦外之音?她笑謂:「等對方諗下啦。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE