【39歲方力申環島游受傷入院】 大嘆:20歲係我最光輝時期

    藝人方力申(Alex)今日在社交平台自爆參加完一項比賽之後,因眼部不適要入醫院,佢拍片向大家報平安說:「我衝線時拎起過泳鏡睇嘢,咁可能嗰陣有嘢入咗眼,上咗水就好腫,係咁流眼水,之後我懷疑有嘢喺眼入面,所以嚟醫院睇。」

    小方雖然眼傷不嚴重,但似乎傷了心,自言近期好黑仔:「今早參加20歲至39歲嘅比賽組別,其實我15年前都參加過,今次我得第三名,唔係咁滿意成績,冠軍係20歲嘅Sunny。我今朝游完,睇返個組別年齡自己都笑咗,我20歲嗰年時,喺我游水最光輝時期,依家39歲,我覺得係我最谷底。我依家諗都係唔好計時間,覺得好大壓力,比我做運動員更大,因為好多人知,頭先睇醫生,醫生都問我之前喺咪嘔,又有個後生仔鼓勵我,覺得我呢個環島係唔容易嘅。」
    小方於IG為自己今日表現作總結:「熱身不足,經驗不足,訓練不足,實力不足等等。我會谷底的,等我,晩安。」
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE