【曾呆望囡囡做功課一個鐘】森美歷經患色素瘤:等報告嗰段時間真係好驚

    森美日前接受杜汶澤網上節目時,自爆口腔有色素瘤。

    森美於節目中透露:「有日我發現口腔入面有粒黑色嘅痣咁樣,初頭冇理到,即係生粒癦冇乜嘢啦!直到今年年中,我有個醫生朋友,牙醫嚟,佢幫我睇牙,佢一見到就話『咦,你口腔入面有黑色嘅痣,口腔入面好少有痣嘅,你睇吓專科』臨走時佢無端端攤喺度望住我,我仲記得佢個表情『得閒出嚟見下面囉…下個禮拜約啲Friend出嚟飲嘢啦吓』,佢一講完我個心即刻怯一怯……」
    幸好最後發現是良性色素瘤,但此事令森美改變了很多很多。(相關新聞:https://bit.ly/2keZ1QE

    森美昨日出席活動時,表示現時已經沒大礙,幸好色素瘤屬良性,但今次事件令他更加珍惜與家人相處的時間,他笑說:「我望住個女做功課,望咗一個鐘,佢都覺得我望住佢好怪,報道出咗佢哋都好似未知,之前覺得我怪怪哋,佢哋就有問,但佢哋大個就會知,佢哋都要知生老病死係必經階段,我同佢哋講如果我有日唔喺度,就睇番我寫嘅書同專欄,因為我想講嘅嘢都寫晒入去,但佢哋到而家都未睇!」

    森美與囡囡

    森美仔仔

    有人提議他做一個全身檢查?森美即耍手說:「而家係驚咗做Body Check,因為等報告嘅嗰段時間真係好驚,每次拍《娛樂大家》都當係最後一次。」

    回想手術後等待化驗結果,心情十分忐忑,他說:「當時老婆喺英國陪個仔考會考,因為我哋都有信仰,我哋每晚都有祈禱、傾電話,喺工作上,我有話比小儀、節目監製同電台高層知道,如果真係Cancer,就會有其他安排。」

    同場的麥美恩透露有看到森美的訪問,她說:「我係哽咽,睇完仲喊咗出嚟,我有為佢祈禱,我覺得佢好勇敢,因為我都有經歷過家人患癌症走咗或者好番,我喊係明白佢嗰種無助嘅感覺,所以我覺得佢一個面對係唔容易。」

    她透露將與森美出發日本拍攝《森美旅行團3》,她說:「如果佢有事,上年話拍第三季嘅承諾就會有變數,好彩上天畀佢捱過,可以繼續對住我!」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE