【佗B梁靖琪】着三吋高踭鞋出席活動︰老公好擔心!

    藝人梁靖琪(Toby)與老公施雋賢(Jon)、鍾麗淇(Margaret)及蔣怡等日前到中環出席香港女律師協會晚會,籌款拯救柬埔寨雛妓,當晚每籌得八千港元便可以為當地兒童在學校提供一年教育。
    剛宣布懷孕的Toby身穿紅色晚裝及三吋高踭鞋赴宴,老公Jon與好姊妹Margaret全程化身「左右護法」傍實。
    宣布佗B後首次出席公開活動的Toby指即將榮升媽媽,特別關注小朋友的教育:「知道慈善機構有創辦專門嘅學校為有需要嘅小朋友提供免費教育,依家有超過500個學生,希望各位善長慷慨解囊。」
    講到健康情況,Toby表示狀態很好,故身體力行支持慈善,為BB進行胎教:「依家習慣每個星期會同老公去教會,每晚都會祈禱,希望BB聽多啲我哋講嘢,帶佢做多啲慈善工作,今年因為要留喺香港安胎去唔到柬埔寨再做探訪,不過已報咗名下年再去,唔知到時會唔會帶埋小朋友去做義工呢?」
    問到老公可有對她穿高踭鞋有微言?Toby笑說:「我老公非常煩,由我開始話要着高踭鞋之後,佢就上網係咁睇孕婦幾時唔着得高踭鞋,係咁叫我買過對鞋,所以今晚我行去邊,佢應該會跟我去邊,哈哈!」
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE