【網民留言喺咁恭喜】IG:老婆,你是最偉大的!我愛妳!

    余文樂胞妹余文琪喺2015年同橫洲工業隊友兼前甲一球員陳守健結婚,妹夫陳守健今早喺Instagram報喜!

     

    原來樂仔細妹已經生咗B,妹夫陳守健喺Ig留言感謝老婆:「好多謝妳幫我哋增添一位肥肥白白、健健康康嘅新成員!今晚我見到妳咁辛苦,雖然妳受嘅痛楚時間比一般人短,但我都深深感受到妳嘅痛,而我又幫唔到手,只可以緊緊握著妳嘅手,說一些鼓勵嘅說話,為妳打氣。我想再講多次,妳真係好叻好勇敢!老婆,你是最偉大的!我愛妳!」又貼咗張相,見佢同余文琪十指緊扣,中間有個呼吸器,似乎係生B嗰陣,聞完「笑氣」。早前同樂仔細妹傳過緋聞嘅周柏豪,都有like呢個post!

     

    此外,樂仔亦貼出妹夫抱住BB嘅相,寫道:「YEAH!我哋屋企又多個成員喇!我做二舅父喇!」唔少網民都問幾時到樂仔做老竇,o依家樂仔同台灣「皮帶大王」千金王棠云(Sarah)成日出雙入對,fans趁機催樂仔快啲結婚!

    (蘋果日報)

    SHARE