【咁都得?】TVB十年前倉底劇緊接《撒嬌》出街

    TVB劇集《不懂撒嬌的女人》,搵到林文龍、宣萱回巢,收視同觀眾反應都似乎唔錯。不過,呢日有報道指,播完《不懂撒嬌的女人》後,大台決定抽起由黃智雯、袁偉豪、陳智燊及黃淑儀主演嘅《三個女人一個「因」》,改播2007年製作,由蘇玉華、田蕊妮、唐寧、胡定欣、陳錦鴻、黃智賢及胡諾言等主演嘅《蘭花劫》!

    自從TVB開始咗一個星期嘅黃金時段都播劇之後,播劇速度快咗,而製作亦似乎跟唔上,所以先播倉底貨。呢套《蘭花劫》其實一早已經喺收費台重播咗N次,TVB回應傳媒查詢時話:「該劇於2007年製作,同年透過TVBI發行至海外市場播映,乃無綫劇集片庫中的滄海遺珠!」

    至於劇情方面,就講到講蘇玉華演嘅炎沛湖,因謀殺養母而入獄,後來重遇失散多年嘅大家姐「江麗雅」田蕊妮,以及細妹唐寧「蘇菲」,三人重拾姊妹情。

    不過,蘇玉華為咗唔想坐監,就收賣醫生,話畀田蕊妮知佢身患「絕症」,令田蕊妮甘願代蘇玉華頂罪,但後來獄醫講俾田蕊妮知,佢根本冇病,一切都係蘇玉華預先安排,最後呢三姊妹就互報恩仇!

    田蕊妮接受訪問時話,呢套係佢過檔無綫嘅第一套劇:「當年拍嚟賣埠,估唔到依家喺翡翠台播出,好驚喜!」而離巢4年嘅陳錦鴻亦話,已經收到大台通知,問佢可唔可以幫手做宣傳:「最驚嚇係我哋個樣同十年前一樣冇變,只係唐寧變咗做媽咪,我都做咗人阿爸,哈哈!」

    (SINA)

    SHARE