【一歲生日大挑戰!】陳柏宇囡囡喊到「劏豬」 原來因為咁

    歌手陳柏宇同老婆符曉薇的寶貝囡Abigail日前1歲生日,兩公婆都有幫愛女開Party慶祝,十分溫馨!

    不過Abigail在生日過後,就迎來她1歲人仔最大的挑戰,全程都被媽媽全程紀錄,在社交網上放出囡囡到診所打針的事︰「生日過後我哋亞標(Abigail)咁就1歲,大個女梗係要有啲挑戰啦!第一個挑戰就係打針,入到診所亞標輕輕鬆鬆鄧子峰,你有你講,佢有佢又幫人洗玩具,亞標洗洗吓玩具,突然奇來一針,之後索性罷工,玩具都掉埋,不過喊咗幾下,原來都唔係好痛,亞標話自己大個女啦!」

    這段Caption就像有聲般生動有趣,吸引一眾網民留言「見到標眼淚😂真係好慘咁喎🤗」、「喊得好淒涼呀佢🤣」、「喊到手都震埋😂😂😂」、「我睇BB打針 我都係會笑😂😂😂」、「老竇笑得好投入」,有網民還取笑Abigail喊到好像「劏豬」般!

    剛被醫生和爸爸柏宇出賣了,看她多可憐。

    下針的一刻,被完美捕捉到。

    不過Abigail都係喊了幾聲就乖乖收聲,人生第一個挑戰,挑戰成功,相當叻女!

    好快便變回精靈的小Abi了。

    (綜合報導/on.cc)

    SHARE