【13年終於出頭天】周寶霖《金宵》演舞女萍萍受讚賞!

    劇集《金宵大廈》令不少演員有機會發揮演技,給觀眾重新認識他們。在劇中飾演金宵舞廳舞女之一的「萍萍」周寶霖,早於2006年讀無綫訓練班而加入無綫,同班同學包括陳智燊及孫慧雪。而近年,周寶霖都拍了不少劇集,如《平安谷‧逐個捉》、《跳躍生命線》及《荷里活有個大老千》等等,而今次於《金》演出受到不少網民關注!
    劇中她經常與好姊妺李施嬅齊齊食煙、打麻雀,演舞女入型入格之餘亦相當放。
    當中有一場她與施嬅、阮兒及尹詩沛四人打麻雀,點知阮兒係咁食胡,佢就除咗自己條紅色底褲出嚟辟邪!
    周寶霖坦言:「我好鍾意萍萍呢個角色,好立體,驟眼睇似大癲大肺,其實係一個有故事嘅人……時間悄悄愉走青春,貪靚從來係女人嘅天性,萍萍就從南洋求一塊會變靚嘅鏡,卻因此而性情大變,最終因為貪靚而招惹惡果,同Coco姐(李施嬅)反目, 甚至毀容。」
    而劇中她亦是康華的母親,康華於單元《美魔女》中重蹈母親覆轍,故事令人唏噓!
    現實中的周寶霖也很美,大家就多多留意和支持她吧。
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE